dinsdag 9 september 2014

RainPharma body en face verzorging


Regelmatig kom ik in Antwerpen maar nog nooit was mij deze winkel opgevallen. 
Uit nieuwschierigheid liep ik even naar binnen. 
Het eerste wat mij opviel was de geur. 
O my.. wat ruikt het hier lekker! 
Verder ziet het er van binnen erg mooi uit! 
Ik keek wat rond en kocht een body lotion. 

   


Calming Botanical Touch 
Body lotion 

Zachte kruidige geur met essentiële oliën van Lavandel, pompolmoes en sandelhout. 
De lotion heeft een lichte textuur en trekt super snel in! 

19,95 voor 400 ml. 


Verder kreeg ik nog een paar staaltjes mee . 
3 sugar scrubs en een face scrub. 

De srubs hebben 3 functies
wassen,gladmaken en voeden. 
Op het eerste gezicht zien de scubs er heel normaal uit, maar wanneer ze in contact komen met water veranderen ze in een melkachtige scrub. 
Verder ruiken ze ontzettend lekker! 
Ik heb de geuren  
A zest of Happiness, een  frisse citrus geur 
met mandarijn en citroen. 
Calming botanical touch, een  zachte kruidige geur met sandelhout en lavendel. 
Deze ruikt het zelfde als de CBT body lotion. 
Als laatste Sweet morning mint, een kruidige munt geur met munt en cederhout. 

Voor een pot van 300 gram betaal je 19,90 euro. 


De brightening gezichtsscrub is gemaakt op basis van jojoba olie. 
Jojoba olie hydrateert de huid, maakt rimpels glad , vermindert acne en roodheid en is ontstekingremmend. 
Jojoba olie bevat colageen, wat de huid verstevigd. 
Verder is de scrub geschikt voor elk huidtype. 

voor 100 ml betaal je 26,95 euro. 




De producten van Rainpharma zijn volledig gemaakt in België. 

Rainpharma winkel  Antwerpen 
schrijnwerkersstraat 12 
Antwerpen 


Ik ben enthousiast! Wat een ontzettend fijne producten! 

xx M&J 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten