maandag 1 september 2014

Outfit Inspiration





De zomer is (helaas) bijna voorbij. Treurig bergen we onze korte broekjes,losse topjes en sandalen weer op. Dag zon! Hallo regen. Hallo kleding crisis



Aan het einde van de zomer, wanneer de zon verdwijnt en het steeds vaker vies en nat weer is, 
weet ik nooit, maar dan ook nooit wat ik aan moet. 
Het is geen zomer maar ook nog net geen warme -truien -wollen -sokkenweer. 
WAT MOET IK AAN is de vraag. 
Omdat ik er vanuitga, bijna zeker weet, dat er meerderen zijn die dit probleem maar al te goed kennen, heb ik deze outfit samen gesteld. 

Comfy ,stylish & Simpel. 




Lipstick Mac Red 
Nagellak Catrice 


29,99 euro 
New look 

7,99 euro 
H&M


50 euro
River Island 
54,29 euro 
Asos 
40,00 euro
River Island 



Xx M&J 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten