vrijdag 10 oktober 2014

Miss sporty instant colour & shine lipbalms

Ik ben gék op getinte  lipbalms. Vooral tijdens de gure,koude wintermaanden waarneer lippenbalsem niet aanteslepen valt en hélemaal als het ook nog eens budget vriendelijk is. 
Het werd hoogtijd dat ik de instant colour and shine balms van Miss Sporty ging testen.




Candy Plum & Plum twist 

Plum twist 002 
Een plum kleur, mooi!
Zoals je kunt zien  is de kleur niet super intents.. maar dat verwacht ik ook niet . Het is immers een gekleurde lippenbalsem. Plum twist smeert lekker uit en  geeft goed veel kleur af.
Ik heb niet echt het idee dat deze gekleurde stift mijn lippen 'voedt', jammer. 
Verder ben ik tevreden! 



Candy Plum 010
Candy plum is een roze - paarse balm. Speciale kleur! 
Het is geen barbie roze maar ook geen lila.. 
Ik ben fan! 
Helaas smeert  candy plum niet zo fijn uit.
Het duurt even voordat je een 'intens' kleurtje op je lippen hebt. 
Verder vind ik 'm wel ok. 
Pas op .. je ziet wél velletjes.. 



Candy plum & Plum twist

Candy plum en Plum twist zijn zeer budget vriendelijk, ze kosten maar 2,99!
Ze zijn te koop bij de etos. 

Ben je ,net zoals ik, fan van gekleurde lippenbalsem ? Dan is dit iets voor jou! 

xx M&J


Geen opmerkingen:

Een reactie posten