zondag 3 augustus 2014

Skin care - zomer editie




Tijdens de warme zomer maanden probeer ik mijn gezicht meerdere keren per dag te reiningen vanwege zweet, zonnebrandcrème, vuil en andere viezigheid. 
Vandaag laat ik jullie zien welke producten ik gebruik om mijn gezicht schoon te houden. 




Ik begin met het verwijderen van mijn mascara en wenkbrauwpoeder/gel, 
vaak draag ik niet meer dan dat. 
Al een tijdje gebruik ik deze reinigings melk voor ogen en gezicht. 
Niks speciaals. Doet wat 'ie moet doen. 


 Daarna gebruik ik deze reiniger van Lush. 
Het is een verse reiniger dus je moet m' binnen de 3 maanden gebruiken. 
Hij is bedoelt voor het gezicht en voor de dunnere huid bij je hals. 



 De cleanser zelf is een soort klei op basis van zeezout en zeewier (de groene stukjes) met aloë vera en kalamijnpoeder. 


Ik pak een klein beetje en smeer 'm uit over mijn hand palm en druppel er wat water overheen zodat het een soort pasta wordt. 
Dan smeer ik het goedje uit over mijn gezicht en wacht ik even. 
Daarna spoel ik mijn gezicht af. 
Hij maakt mijn huid schoon en heerlijk zacht! 



 Na aqua marina spray ik Eau Roma water, ook van lush, over mijn gezicht. 
Eau Roma is een toner water met lavendel en rozenwater. 
Volgens Lush hydrateert en beschermt Eau Roma je huid. 
En inderdaad, mijn huid is nog zachter en gladder. 



 Als laatste smeer ik Celestial van Lush over m'n hele gezicht. 
Een crème op basis van amandelmelk en cacoaboter. Deze crème is fantastisch voor mensen met een droge huid. 
Zelf vind ik dat mijn huid heel erg zacht aanvoelt en écht gehydrateerd wordt. 
Super fijn! 

                                                                   Celestial


 Wanneer het zonnetje schijnt smeer ik altijd zonnecrème op. 
Op het moment gebruik ik deze van Roc. 
Het fijne is dat deze heel erg snel intrekt en geen vettig laagje achterlaat waar vanalles aan blijft plakken en ik krijg hier geen pukkeltjes van!! 



 Als laatste gebruik ik twee  keer per week deze facial wash van Philosophy met scrubkorreltjes.
Hij is eigenlijk bedoelt voor dagelijks gebruik maar ik merk dat de korrel nogal grof is. 
Daarom gebruik ik hem 2 keer per week onder de douche.





xx M&J 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten