woensdag 6 augustus 2014

Mac lady danger lipstick





'Welke wil je proberen?', 
'Deze graag, maar die vind ik ook mooi!'
'Mmm oke, ga daar maar staan. Ik zal 'm even voor je pakken'

Boos en geïriteerd pakt ze de lipstick. 
Waarschijnlijk omdat ik een kwartier stond te treuzelen welke ik nu precies wilde terwijl ze in mijn nek stond te hijgen. 

' Heb je al eens een lipstick van MAC geprobeerd?, Vraagt de chagerijnige verkoopster terwijl ze het oranje goedje op mijn lippen smeert. 
- ''Uh ja .. Ik heb er een paar'', zeg ik.

10 minuten later sta ik helemaal gelukkig buiten. 
Totdat mijn lieftallige vriendje zegt dat hij de kleur prachtig vindt maar dat ik er uitzie als een clown. 
Goede god, ik kijk nogmaals in de spiegel. 
Die troela heeft heel mijn mond scheef erop getekend. 
Leuk. 
Never mind. De kleur is prachtig.

Lady danger heeft een retro matte finish. Wat er voor zorgt dat deze lipstick ontzettend lang blijft zitten maar pas op (!) velltjes zijn heel erg zichtbaar.
Dus iets om rekening mee te houden.
Verder vind deze lipstick prachtig.
Een intense,felle kleur en langhoudend. 
I'm lovin' it.

Mac lipsticks kosten 18,50 en zijn te koop bij elke Mac counter en pro store.



xx M&J  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten