donderdag 24 juli 2014

Beach essentials








Let's face it, ik ben bleek. Niet zomaar bleek maar echt ik-verbrand-alleen-maar bleek.
Daarom vind ik het heel belangrijk om mezelf goed in te smeren wanneer ik naar het strand ga. 
Voor mijn lichaam gebruik ik La roche Posay 50+ smooth lotion voor de gevoelige huid. 
Water resistant en zonder parabenen. Voor mijn gezicht gebruik ik Roc Soleil protection High tolerance fluid 2 in 1 met spf 50. Ik vind deze zo fijn! Vaak krijg ik pruistjes van zonnebrandcreme en laten ze een vervelend vettig laagje achter. Maar deze niet! Nee, hij trekt super snel in en laat géén laagje achter! The best has yet to come, ik krijg er geen puistjes van! 


Op het strand is het vaak heel erg warm.. duh! anders ga je niet naar het strand. Mijn life saver is niet alleen de zee maar ook een facial spray. Gewoon even sprayen.. lekker verfrissend. 
Hoef je niet over het gloeiend hete zand naar de zee te strompelen. 

Als laatste, tja ik ben en blijf een make-up meisje, gebruik ik een waterproof mascara. 
Deze is toevallig van Chanel maar elke waterproof mascara is goed! 

xx M&J 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten