dinsdag 18 februari 2014

Mannen & make-up

 Mannen met make-up wat vinden we daar van? 
Opzich heb ik er niet echt een probleem mee. Ik bedoel, wij dames hebben altijd nog concealer als we even een nachtje 'door gedaan hebben" of gewoon niet zo lekker hebben geslapen. Maar mannen? Nee, die moeten maar gewoon met wallen en een doffe huid over straat. 
Eerlijk als ik ben , vind ik het toch wel een beetje raar als ik een man met een duidelijke laag foundation zie rondlopen in de stad. Zelfs in de MAC store .. Oke, zolang zij zich er confortabel bij voelen.. Dat mannelijke celebs hier en daar een veegje foundation en een toefje highlighter ophebben.. maar echt oogpotlood zoals Pete hierboven? Nee.. dat gaat toch net iets te ver vind ik zelf.
Als we het over make-up hebben, spreken we dan ook over verzoring ? Tegenwoordig is het niet meer dan normaal dat een man ook zijn gezicht wast met een facewash en daarna insmeert met een lekkere crème. Mijn vriend had voordat we samen waren zelfs nog nooit gehoord van 'facewash' of crème .. Nu gebruikt hij mijn Philosophy peel en smeert hij gewoon lekker mee. Ik vind het wel leuk..
Wat vinden jullie van mannen met make-up ?
xx M&J 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten