zondag 16 februari 2014

Nailpost: Maybelline Greenwich Hyper Jade


Het is zondag en weer tijd voor een nagelpost! Deze week met een Maybelline nagellak.

                       

Namelijk, 605 Greenwich Hyper Jade. 



Dit is een foto nadat ik 1 laagje aangebracht heb. Ik heb deze nagellak aangebracht zonder basecoat. De nagellak is heel fijn aan te brengen door het iets bredere kwastje. Het enige probleem is dat ik vrij smalle nagels heb, bij mijn pinknageltje is het kwastje iets te breed om de nagellak precies aan te brengen. Deze nagellak dekt al wel na 1 laagje maar er zijn sommige stukken die dan wat te licht blijven. 



Op deze foto heb ik 2 laagjes aangebracht, zoals je kunt zien ziet dit er beter uit. Het is een groen-blauwige kleur met een mooie glans. Dit is de enige Maybelline nagellak die ik heb, dus ik kan nog niet vergelijken met de andere formules maar deze Tenue&StrongPro formule vind ik wel mooi. Hij blijft zonder base- en topcoat ongeveer 3 dagen zitten zonder grote beschadigingen.

Maybelline nagellak is te koop bij het Kruidvat

Nog een fijne zondag toegewenst!

Xx M&J

Geen opmerkingen:

Een reactie posten