woensdag 19 februari 2014

What's In My Makeup Bag?


Hier zijn we weer met een 'What's in my bag', deze keer een iets andere editie.
 De 'What's in my makeup bag' om precies te zijn! 




In mijn 'makeup bag' zitten de producten die ik het meest gebruik. Als ik eerlijk ben zitten er ook producten in die ik al een lange tijd niet gebruikt heb, maar die er om een of andere reden toch in verdwaald zijn.


We beginnen met de gezichtsproducten. Links bovenaan een MAC skinfinish in Soft And Gentle, rechts bovenaan Bobbi Brown Shimmer Brick Compact in Bronze, en links onder hebben we een MAC blush in Dame. Tot zover de producten om mijn gezicht te shapen. 

Dan gaan we over naar de ogen, ik heb 2 gel eyeliners; Smashbox Jet Set Waterproof Eye Liner en de Catrice Gel Eyeliner (klik hier voor een review van beide). Dan heb ik een MAC oogschaduw in Wedge en een trio mineralized oogschaduw in Soften The Mood. Deze zijn beide neutrale kleuren voor een simpele ooglook.
 Dan heb ik 3(!) mascara's in mijn toilettas zitten. Een Mac, Chanel en Estée Lauder mascara. Ik heb een zwart, wit en nude oogpotloodje in mijn tas zitten. De zwarte en de witte zijn de Gosh Kohl Eyeliners en het nude potloodje is een Catrice Made to Stay Inside Eye Highlighter pennetje. Oh en ik heb ook nog een wimperkruller.

Dan over naar de lip producten, mijn echte lippenstiften bewaar ik niet in mijn toilettas. De producten die hier inzitten ( Catrice lip colour pen, Mac Cremesheen Glass) zijn lipproducten die heel snel, makkelijk en licht aan te brengen zijn. Ik heb ook een EOS lippenbalsem. (het groene bolletje rechts)

Verder heb ik nog een klein spiegeltje en een eyelinerkwastje van Catrice. 

Als ik het zo bekijk zitten er best wel veel spullen in die ik niet elke week gebruik, ik ben door de week heel minimaal met mijn makeup en grijp eigenlijk alleen naar mascara en eyeliner. Maar als ik eens zin heb om me op te dossen, zijn dit mijn go-to producten!

Xx M&J

Geen opmerkingen:

Een reactie posten