zaterdag 7 maart 2015

Lush Trichomania



Dames met droog haar opgelet! Vandaag een review van  m'n all time favorite shampoo bar! 




Al maanden ben ik opzoek naar een fijne shampoo voor m'n bos stro (lees:haar).
Ik heb zelf erg lang haar met een losse krul er in, doordat het zo lang is, heb ik vaak het probleem dat m'n haar er nogal futloos bij hangt ondanks de krullen. 
Maar omdat mijn haar zo droog is, moet ik wel voedende shampoos gebruiken. 
yes, the struggle is real! 

Als ik geen voedende shampoo gebruik, is het net alsof ik touw op mn hoofd heb groeien. 
gebruik ik het wel, dan hangt het er al gauw futloos en slap bij.. 
Dus ging ik op zoek naar iets nieuws.

 Zo kwam ik bij LUSH terecht. Al vaker wilde ik een blok shampoo kopen maar de prijs hield me steeds tegen. 
8,90 - 10,00 euro voor 100 gram vond ik toch best prijzig! 
Uiteindelijk ben ik er toch voor gegaan en wat ben ik er blij mee! 

Ik merk dat m'n haar anders aanvoelt. Na het wassen ( je maakt je haar nat en wrijft het blok over je haar) voelt het een beetje stroef aan, maar wanneer het droog is, is het zacht en vol volume! 
De shampoo voedt het haar door de kokos die er in verwekt zit. 
Ik gebruik nog wel conditioner in de puntjes.

Het enige wat me een beetje tegenviel was de geur.. wanneer de shampoo 'droog' is, ruikt hij naar kokos. Niet sterk, heel erg subtiel. Maak je hem nat, dan verandert de geur.. dan ruikt het een beetje naar havermout pap vind ik. Absoluut niet vies maar gewoon een beetje jammer. 



Trichomania bevat: 
 Sodium Lauryl Sulfaat (Sodium Lauryl Sulfate), Stearinezuur (Stearic Acid), Kokoscrème (Cocos nucifera), Glyceryl Stearaat & PEG-100 Stearaat (Glyceryl Stearate & PEG-100 Stearate), Soya Lecithine (Soya Lecithin), Parfum (Perfume), Vetiverolie, essentiële (Vetiveria zizanoides)
  
groen = natuurlijke ingrediënten     blauw = veilige synthetische ingrediënten
 
 bron  
 

  Ik ben erg enthousiast over deze shampoo! Het was even wennen maar ik zou hem zo weer opnieuw kopen ondanks dat ik het nog steeds veel geld vind! 

xxM&J 

 




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten