woensdag 4 maart 2015

Lente Outfit Inspiratie


Lente Outfit Inspiratie

Jeansjasje, Céline Cat Eye sunglasses, Clutch, Gestreepte top, Butter London Nagellak, Enkellaarsjes, Jeansbroek



Het is alweer bijna lente, mijn favoriete seizoen van het jaar. De dikke sjaals en winterjassen mogen terug de kast in! Hoewel ik een grote voorstander ben van gigantische sjaals (lees: dekens), kijk ik er toch ook naar uit om de lente kleding terug naar boven te halen. Bij het nieuwe seizoen hoort ook nieuwe mode, en wat extra inspiratie komt altijd van pas!

Terwijl ik het normaal veilig houd met een zwarte skinny jeans, is het fijn om eens uit mijn comfort zone stappen met deze high waisted witte jeans. De scheuren op de knieën geven het toch nog net dat tikkeltje meer, en ik krijg er meteen een zomers gevoel van! Gecombineerd met een losse gestreepte crop top, en een jeansjasje krijg je al snel terug een casual gevoel bij deze outfit. De zwarte accessoires en schoenen maken het iets stoerder en minder 'clean'. Om de outfit compleet te maken, kan je nooit iets fout doen met een nude nagellakje.

Ik kan alvast niet wachten op die heerlijke lentedagen!

M&J

Geen opmerkingen:

Een reactie posten