zaterdag 15 februari 2014

Tag : Let's get personal!

Vandaag iets anders dan beauty. Ik was een beetje aan het rond surfen op het net en kwam de let's get personal tag tegen op mislipgloss.nl. Ik dacht misschien wel leuk om op M&J te doen. 




1. Wat hoor je op het moment van schrijven?
Katie Melua en iemand die in de keuken aan het rommelen is. ( hmmm eten!) 
2. Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
chocolade , eigenlijk altijd zin in .. 


3. Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Een paar maanden geleden, toen ik hoorde dat mijn ouders gingen scheiden. 
4. Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Tien is wel héél veel.. dan toch liever geen. 
5. Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Uh nee .. zeker niet in het weekend. Ik vind het héérlijk om over make-up te bloggen en uit te testen maar echt uren in de badkamer door te brengen? Nee. 
6. Waar denk je op dit moment aan?
Dat ik mijn andere hand nog moet nagellakken.. girltroubles.
7. Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ja.
8. Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Mijn vriend.
9. Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
nagels bijten .. 
10. Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Marie en mijn vriend 
11. Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Ja. Mijn vriend  kwam net heel lief vragen of hij mocht gamen. Haha. 
12. Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Mijn vriend 
13. Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Nee, dingen gebeuren om belaade redenen. Ze maken je wie je nu bent. 
14. Vertel jij je ouders alles?
nee , niet alles.
15. Denk je meer aan het verleden, het heden of aan de toekomst?
Het heden en de toekomst. 
16. Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Té weing.. 7 of acht .. 
17. Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Ja , meestal wel. Ik heb ook wel eens een off-dag ;) 
18. Wat heb je voor het laatst gedronken
een glas cranberry sap 
19. Welk soort bed heb jij?
Een gietijzeren tweepersoonsbed 
20. Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Eerder een pessimist. Ik ga altijd van het ergste uit. Erg vervelend. 
21. Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Met de vader van m'n vriend, om boodschappen te doen. 
22. Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
The wolf of Wallstreet, met Marie! Echt een aanrader.
23. Wat zijn jouw guilty pleasures qua eten?
drop , chips , chocolade .. moet ik doorgaan ? 
24. Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
nee, al een hele poos niet meer.
25. Wat doe je morgen?
CHILLEN. 
26. Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Marie
27. Houd je van suikerspinnen?
Mééh, geef mij maar chocolade! 
28. Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Haha, ja op de bus.
29. Wat is je stemming op dit moment?
relaxed
30. Met wie was je gisteravond?
Mijn vriend 
31. Heb je plannen voor vanavond?
Misschien nog ergens iets gaan drinken anders Memoirs of a geisha afkijken. 

Geniet van jullie zaterdagavond! 
xx M&J 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten