dinsdag 11 februari 2014

On the wishlist 3


Alexa Chung for Eyeko €48,62
 Deze set (mascara en eyeliner) van eyeko is mee ontworpen door Alexa Chung. Als grote liefhebber van Alexa Chung en een winged liner, kan ik niet wachten om deze set te proberen.

Zoals ondertussen al wel gebleken is houden we op M&J wel van een mooie lippenstift...  Ik heb nog nooit een lippenstift van Chanel geprobeerd, maar ze spreken me wel aan. Chique verpakkingen en de prachtige kleuren, ik zou ze allemaal wel willen.. Maar met een kleurtje als La Raffinée kan je niet fout gaan!


Catrice Eye Brow Set 010 €3,99

Als het op wenkbrauwen aankomt, doe ik eigenlijk niets. Misschien is het eens tijd om dat te proberen, dit setje is het perfecte begin, het bevat een borsteltje, een pincet en 2 wenkbrauw kleuren. Voor deze prijs is het het proberen waard. 

Alexy Platform Chelsea Boots £75
Ik heb altijd wel een paar schoenen op het oog, ditmaal zijn het deze chelsea boots met een hak. Ze zijn volgens mij een mooi alledaags paar die voor wat extra hoogte zorgen.


Wat staat er op jullie wishlist deze maand?
Xx M&J

Geen opmerkingen:

Een reactie posten