zondag 26 januari 2014

Barry M nailpaints lots of glitter!

Barry M nailpaints lots of glitter! 


Red Glitter - Diamond Glitter - Black Multi Glitter 







 Black Multi Glitter 
 Black Multi Glitter - Diamond Glitter 
Twee laagjes Black multi glitter + een laagje Diamond glitter.


Red Glitter 
Hier heb ik 3 laagjes aangebracht en zoals je ziet dekt 'ie' goed voor een glitternagellak!
Ook leuk om je everyday nagellak te pimpen. 




Hoi Lieve lezers , 
Vandaag een dosis glitter voor jullie! 
Normaal ben ik niet zo voor de glitter nagellak .. maar toen ik deze sparkles in de sale tegenkwam moest ik ze gewoon hebben. 
Vooral de combi van de Black multi glitter en de Diamond glitter vind ik persoonlijk erg geslaagd. 
De rode glitters is iets minder mijn ding maar alsnog erg leuk om gewoon te 'hebben'.
Alle drie de lakjes blijven vrij goed en chip-vrij zitten, zeker de rode glitter!


Barry M is te koop bij River Island in Antwerpen.

Geniet van je zondag! 

xx M&J

Geen opmerkingen:

Een reactie posten