zaterdag 26 april 2014

HEMA Pure shine lipststicks





Goedemorgen dames ! 
Lekker geslapen? 

Vandaag heb ik iets leuks voor de lipstick-lovers onder ons. 
Namelijk de Pure Shine lipsticks van de HEMA! 

Ik was op zoek naar een felle roze kleur, zo fel en zo budget vriendelijk mogelijk. 
Gevonden heb ik ze! 

Kijk mee.







Pure Shine 23 PINK - Pure Shine 30 Dark Coral 

De verpakking voelt zeer goedkoop aan, maar ach voor 2,50 kunnen we geen luxe verwachten,toch? 
Verder vind ik het erg handing dat de bovenkant doorzichtig is en je snel kunt zien welke kleur je vast hebt. 
Ook staat er op de onderkant het nummer vermeld. 



(voor) PINK - Dark Coral (achter)



'naakte' lippen 


HEMA Pure Shine PINK 23 

Wauw! Ik ben aangenaam verrast! 
Wat een mooie kleur! 
Zoals je kunt zien is de kleur zeer gepigmenteerd en dekkend. 
Hij smeert makkelijk uit en voelt aan als een lippenbalsem. 



'naakte' lippen 


HEMA Pure Shine 23 Dark Coral 

Net als PINK is Dark Coral zeer gepigmenteerd en romig.
I love it! 
De kleur is minder fel - meer 'nude', subtieler. 
Nog steeds een mooie kleur! 

Beide kleuren blijven een paar uur zitten. PINK laat een roze stain achter op de lippen. 
Mijn lippen voelen absoluut niet droog aan, eerder gehydrateerd. 


Zijn dit niet jou kleuren? Geen paniek, er zijn nog een hele boel anderen! 
Er zal er vast eentje voor je tussen zitten. 

De Pure Shine lipsticks kosten 2,50 en zijn te koop bij de HEMA.

xx M&J






Geen opmerkingen:

Een reactie posten