maandag 31 maart 2014

Urban Decay Naked basics





Finally! Eindelijk heb ik'm. 
Wat ben ik er blij mee. 
The perfect nude palette. 
Zoals de meeste van jullie weten ben ik meer een lipstick kind of girl. 
Rood,paars,roze,matt,metallic.. give it to me baby! 
Maar oogschaduw is iets anders.. ik vind het prachtig maar zelf ben ik nooit verder geraakt dan paintpots van MAC en barbie glitter oogschaduws van vroeger. 
Het werd tijd dat ik 'out of my comfort zone' stapte en meer moeite doe.. 
Nog niet helemaal 'out of the zone' ging ik voor een nude palette. 
Wat heeft het dan voor zin om oogschaduw op te doen als het toch maar 'nude' is.
Uhm.. tja.. ik weet niet.. 
Het ziet er zo mooi uit! 


Ik gebruik het palette nu al een paar weken .. 
en oh boy , waarom heb ik deze niet eerder gekocht. 






venus- foxy - walk of shame - naked 2 - faint - crave 
zilvere highlighter - een gelige matte kleur - rose matte kleur - taupe kleur - donker taupe (?) - zwart matt 
--

Oké, ik wilde dus swatches maken maar dat lukte niet.. ik ben té wit. 
ja, té wit. Alleen de laatste 3 kleuren waren te zien. 
Wat ik je wel kan vertellen is dat de kleuren alle 6 erg gepigmenteerd zijn. 
Ze zijn zacht en brengen fijn aan.
Nog een plus punt is dat alle combi's mogelijk zijn. 
Alle kleuren matchen. 

Mijn favo combo is naked 2 op het bewegend ooglid
faint in de arcadeboog en venus op het wenkbrauwbot.
Natuurlijk zijn er nog 10..x andere combos ..
maar dit is mijn favoriet. Snel, makkelijk en subtiel!
Perfect.





Dit pallete is i-d-e-a-l voor damens zoals ik die niet ineens helemaal 'out of the comfort zone' willen.. 
Ook is het palette erg klein en makkelijk om mee te nemen. 

Helaas is Urban Decay niet te koop in Belgie en Nederland.. 
dus zul je m' online moeten bestellen. 



Heb jij dit palette en wat is jou favoriete combinatie? 


xxM&J 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten