vrijdag 14 maart 2014

Top 3 zomer geuren

Oh , parfum. I LOVE IT. Ik draag altijd parfum.Altijd. Ook op dagen waarop ik liever lui dan moe ben en niet eens de moeite doe om mascara of lipstick op te doen. Maar parfum.. altijd.
Bij elk seizoen hoort , vind ik teminste, een ander soort geur. Als ik aan zomer denk , denk ik aan vrolijke , frisse , zonnige geuren. Terwijl in de winter geuren iets zwaarder mogen zijn. 
Vandaag, op deze zonnige winter-lente dag, deel ik met jullie mijn favoriete zomer geuren.




DKNY Be delicious Green apple 



Fris , fruitig én zoet. 
Deze geur is perfect voor de zomer. 
Hij ruikt hémels.
Met noton van Amerikaanse appel , komkommer, grapefruit, magnolia, tuberose, lelie van dalen , roos, viool, sandelhout, lichte hout soorten en witte amber. 
.

Marc Jacobs Daisy 

Fris en vrouwlijk. Beetje zoet, erg lekker. 
Met noten van aardbeien , viooltjes , grapefruit , jasmijn , mukus , vanille en lichte hout soorten.
Hmm.. deze geur gaat nooit vervelen. 

Calvin Klein One
lees de review : 
Deze geur doet me denken aan zon, zee en strand! 


Heb jij een favoriete zomer geur? 

xxM&J

Geen opmerkingen:

Een reactie posten