donderdag 6 maart 2014

4X kapselinspiratie

Eeh, de wekker gaat, je rolt uit bed, kruipt naar de badkamer en heist je zelf onder de douche.
Goed, erg herkenbaar denk ik. Uit bed komen en douchen is één, daarna het wat-doe-ik-aan dilemma en het wat-moet-ik-met-mijn-haar probleem. ( make-up laten we voor het gemak maar even achterwegen )
Om het leven iets dragelijker te maken op deze zware ochtenden , heb ik een paar leuke én vooral snelle kapsels uitegzocht.






De paardestaart, het makkelijkste en snelste kapsel wat er bestaat. 
Maar dan nét iets leuker. 
Pak wat volume poeder , schut wat op je hand en wrijf het tussen de haarwortels. 
Hup dat elastiekje er in en voila, ready to go! 




 Voor de dames die 's morgens wél zin hebben om hun haar te vlechten , is de visgraat vlecht een optie. 
Mooi , snel en elegant , mits wat oefening en klitloos haar. 



Ben je je 'saaie' middescheiding een beetje beu? 
Wat dacht je van dit? Een extreme zijscheiding. 
Een keer iets anders,toch? 

Of pak gewoon die donutrol en rollen maar. 
Snel en erg leuk! 




xx M&J 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten