zondag 19 januari 2014

Essie Winter Collectie

Essie Winter Collectie 2013

Toggle to the top - Shearling Darling - Parka Perfect

Hoi iedereen!
Ik heb vorige week mijn eerste Essie nagellak gekocht, en ik ben er heel enthousiast over!

Shearling Darling - Parka Perfect - Toggle to the top
Ik ben meteen voor een setje van 3 gegaan.
Ik vind dat ze hele mooie kleuren in hun collectie hebben. Ze dekken goed (zelfs met 1 laagje) en de lakjes blijven wel oké zitten als je een goede base- en top coat hebt.

Parka Perfect
Parka Perfect is een grijs-blauwig kleurtje en ik draag hier 1 laagje met de base & top coat van het Kruidvat eigen merk. (excuseer de extreem rode hand...)


Shearling Darling is een standaard donkerrode kleur, de kleur kan vergeleken worden met Toggle to the top, alleen zonder de glitters.


Toggle to the top is een donkerrode kleur met glitters. Ik draag 2 laagjes op deze foto. 1 laagje kan voldoende zijn, maar ik vind het persoonlijk net iets beter met 2 laagjes.






Xx M&J

Geen opmerkingen:

Een reactie posten