zondag 29 december 2013

OPI kennebunk-port & OPI yoga-ta get this blue


OPI kennebunk-port & OPI yoga-ta get this blue


Hé allemaal, vandaag een nagellak review ! 
persoonlijk heb ik een haat/liefde relatie met nagellak. 
waarom ? nou , omdat ik TE ongeduldig ben om te wachten tot dat het hélemaal droog is .. 
en wanneer het dan eindelijk droog is , is het er binnen een dag weer af of ziet het er gewoon niet meer uit. 
Helaas heb ik een vervelende gewoonten die velen onder jullie ook hebben.
Namelijk nagelbijten. Ja ja , bijten tot het bloed. 
Het enige wat bij mij (een beetje) helpt zijn mooi gelakte nagels. 
Ik had het bijna opgegeven totdat een vriendin OPI aanraadde. 
Ik had al eerder gehoord van het merk maar ik vond 14 euro toch best veel voor een flesje lak. 
Toch ben ik er voor gegaan.. soms mag je je zelf verwennen , toch ? 
Ik ging voor een prachtig appeltjes rood en een speciale metallic blauwe kleur. 
Damens en heren , dit spul is fantastisch. 
Géén uren meer wachten totdat je nagels droog zijn én het blijft ook nog is 5 dagen perfect zitten ( bij mij toch). 
Wil je zelf ook investeren in een van deze schatjes ? kijk dan even verder ! Enjoy ! 


Kennebunk-port ( links) 
yoga-ta get this blue! (rechts)




Op deze foto's  draag ik twee laagjes.







Mijn favoriet ! 
Ook hier draag ik 2 laagjes. 

Hebben jullie nog ontdekkingen op nagellakgebied ? laat het ons weten !

xx Marie&Jules 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten